سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تعمیر کامپیوتر در اصفهان دستکاری فیزیکی سخت افزاری

 

تعمیر کامپیوتر در اصفهان   دستکاری فیزیکیسخت افزاری

تعمیر کامپیوتر در اصفهانesfahantvrayaneh اصفهان تی وی رایانه

9.1.1401

دستکاری فیزیکی: تعمیر کامپیوتر در اصفهان این نوع حمله سخت افزاری نسبت به حملات قبلی تهاجمی تر است. در واقع، برای انجام حمله، اصلاح سخت افزاری عمیق مادربرد یا تراشه مورد نیاز است. یک مثال گویا در [8] ارائه شده است که با انعکاس NAND آیفون 5C سروکار دارد. این حمله شامل قدیمی کردن تراشه حافظه به منظور تلاش نامحدود برای رمز عبور است. برای این حمله، تمام تصویر حافظه NAND در هر تلاش برای قفل کردن مقدار رمز عبور شمارنده at-tempts دوباره نوشته می شود.جدول 1 فهرستی از جدیدترین حملات ثبت شده و انجام شده بر روی گوشی های هوشمند، پروتکل هدف، سخت افزار یا نرم افزار را نشان می دهد. حملاتی که اتوبوس‌های ارتباطی پرسرعت را هدف قرار می‌دهند عمیقاً بررسی نشده‌اند و با دسترسی مستقیم به داده‌های حساس منبع بالقوه آسیب‌پذیری هستند. سخت‌افزار Man-in-the-Middle در اتوبوس ارتباطی مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند در اینجا به دلیل بردار گسترده حملات مختلف که می‌توان با یک سیستم انجام داد، انتخاب شده است.The Man in the Middle - MitM - حمله ای است که شامل وارد کردن دستگاه سوم به یک ارتباط سرتاسری تعمیر کامپیوتر در اصفهان می شود. این دستگاه به عنوان یک روتر غیرقابل شناسایی بین دو دستگاه جانبی کار می کند. در این موقعیت، مهاجم می‌تواند محرمانه بودن و یکپارچگی ارتباطات را با ضبط و تداخل در داده‌های مبادله شده در زمان واقعی به خطر بیاندازد


تعمیر کامپیوتر در اصفهان esfahantvrayaneh اصفهان تی وی رایانه

تعمیر کامپیوتر در اصفهان esfahantvrayaneh  اصفهان تی وی رایانه

7.1.1401

این آسیب‌پذیری‌ها نتیجه نقص در اجرای پشته پروتکل بلوتوث است که همه دستگاه‌های تحت لینوکس، ویندوز، اندروید، tvOS و iOS را تحت تأثیر تعمیر کامپیوتر در اصفهان قرار می‌دهد. اثبات مفهوم در اندروید [23] و لینوکس محقق شدNFC: حمله ای علیه این پروتکل قبلاً در سال 2012 انجام شده است [16] که آسیب پذیری های موجود در پشته NFC Android را آشکار می کند. این حمله که به نام fuzzing نیز شناخته می‌شود، شامل تولید داده‌های تصادفی مطابق با NFC و انجام تزریق داده است. این حمله اغلب برای تست های استحکام و شناسایی آسیب پذیری در پیاده سازی الگوریتم و پروتکل استفاده می شود. در [16]، یک خواننده تلفن همراه NFC بدون تماس برای کنترل Galaxy Nexus دارای Android 4.0.1 استفاده می شود. یک صفحه وب مخرب از طریق NFC ارسال می شود تا از آسیب پذیری دیگری بیشتر سوء استفاده کند و کنترل دستگاه تعمیر کامپیوتر در اصفهان را در دست بگیرد.

 


تعمیر لپ تاپ در اصفهان esfahantvrayaneh اصفهان تی وی رایانه

 

تعمیر لپ تاپ در اصفهان esfahantvrayaneh   اصفهان تی وی رایانه

7.1.1401

نوع دیگری از حمله، پروتکل‌های ارتباطی بی‌سیم و سیمی مورد استفاده گوشی‌های هوشمند را با بهره‌برداری از آسیب‌پذیری‌های تعمیر لپ تاپ در اصفهان   پیاده‌سازی هدف قرار می‌دهد. از پرکاربردترین پروتکل های موجود در گوشی های هوشمند و بیشترین آسیب پذیری از حملات عبارتند از:وای فای: یک پروتکل ارتباط بی سیم شناخته شده و یکی از مورد حمله ترین هاست. یک سوء استفاده اخیر در وای فای، حمله نصب مجدد کلید [18] است که شامل اجباری رمزنگاری WiFi است.اجرای پروتکل برای نصب مجدد کلید رمزگذاری از طریق MitM. چندین نوع از پروتکل های دست دادن Wifi مورد توجه قرار گرفت و مسائل مهم در تلفن های هوشمند نشان داده شد. این حمله به ویژه در گوشی های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید 6.0 ویرانگر است زیرا کلید رمزگذاری را با یک کلید صفر جایگزین می کند.بلوتوث: جدیدترین حمله و در عین حال یکی از تهدیدات اصلی بلوتوثتعمیر لپ تاپ در اصفهان ، در سپتامبر 2017 توسط شرکت Armis Labs پس از کشف هشت آسیب‌پذیری روز صفر موسوم به BlueBorn [13] انجام شد.

 

 


آخرین نسل گوشی های هوشمند تعمیر لپ تاپ در اصفهان

 

آخرین نسل گوشی های هوشمند تعمیر لپ تاپ در اصفهان 

تعمیر لپ تاپ در اصفهان     esfahantvrayanehاصفهان تی وی رایانه

22.12.1400 

حملات سطح پروتکل (PLAA     جایگزین دیگر شامل انجام حملات بر روی پروتکل های سیمی، مانند USB از طریق کانکتور گوشی هوشمند است. اگر گذرگاه های ارتباطی داخلی گوشی های هوشمند مانند I2C یا PCIe را هدف قرار دهند، این حملات می توانند مزاحم تر باشند. مورد دوم از زمان ارائه شده است. آخرین نسل گوشی های هوشمندتعمیر لپ تاپ در اصفهان. چالش برانگیزترین بخش حمله به گذرگاه های داده داخلی شامل اتصال به یکدیگر است، در حالی که الزامات پروتکل را از نظر توان عملیاتی و زمان پاسخ محدود برآورده می کند. این حملات را می توان به عنوان حملات سخت افزاری و پروتکلی در نظر گرفت. در عین حال، زیرا آنها شامل اصلاح سخت افزاری گوشی هوشمند و دانش عمیق پروتکل ارتباط سیمی هستند تا موثر باشند.در نهایت، یک استراتژی خوب می تواند توسعه ترکیبی از حملات باشد که به شخص ثالث اجازه می دهد تا ویژگی ها را به منظور سوء استفاده یا ایجاد آسیب پذیری تعمیر لپ تاپ در اصفهانکنترل و فعال کند.در این مقاله، ما طراحی یک پلت فرم مبتنی بر FPGA را ارائه می‌کنیم که برای انجام یک حمله سخت‌افزاری Man-in-the-Middle (MitM) بر روی گذرگاه PCIe یک کامپیوتر، که رفتار SoC را شبیه‌سازی می‌کند، استفاده می‌شود. از یک گوشی هوشمند این حمله MitM می‌تواند داده‌ها را به صورت آنلاین در حافظه سایه‌ای ثبت کند، تغییر دهد و کپی کند تا دوباره برای میزبان پخش شود. چالش اصلی معماری ما انجام این حمله در زمان واقعی و بدون شناسایی شدن توسط میزبان است. برای این منظور، ما باید به محدودیت های پروتکل PCIe مانند زمان پاسخ، فرکانس و توان عملیاتی احترام بگذاریم.

 

 


قابلیتهای آسیبپذیر در سیستمهای عامل یا تعمیر لپ تاپ در اصفهان

 

قابلیت‌های آسیب‌پذیر در سیستم‌های عامل یا تعمیر لپ تاپ در اصفهان

تعمیر لپ تاپ در اصفهانesfahantvrayaneh  اصفهان تی وی رایانه

18.12.1400

برگرفته از شواهد به منظور مشخص کردن بهتر ویژگی های آنها و موقعیت رویکرد ما، یک طبقه بندی از حملات ارائه شده است. این مقاله عمداً بر حملاتی که تلفن‌های هوشمند را هدف قرار می‌دهند تمرکز دارد. برای حوزه تحقیقات پزشکی قانونی، این حملات را می توان به سه نوع طبقه بندی کرد، بسته به محدوده عملیاتی، مزایا، و پیچیدگی اقدامات متقابل:با بهره‌برداری از قابلیت‌های آسیب‌پذیر در سیستم‌های عامل یا تعمیر لپ تاپ در اصفهانبرنامه‌ها برای دریافت امتیاز امتیاز، یا با سردرگمی کاربر در مورد ماهیت نرم‌افزار برای دریافت امتیازات بیشتر، محقق می‌شوند. هدف هر دو رویکرد افشای اطلاعات محرمانه یا حتی کنترل دستگاه آلوده است. مزیت اصلی در اینجا فاصله نامحدود بین مهاجم و قربانی است. با این حال، مهاجم دقت کمی در مورد دستگاه هدف گیری دارد یا اصلاً ندارد. این محدودیت باعث می شود که این نوع حمله برای کارشناسان پزشکی قانونی جذاب نباشد، مگر در موارد خاصی که هدف به وضوح قابل شناسایی است و می توان دقیقاً مورد حمله قرار گیرد. اقدامات متقابل به راحتی قابل اجرا هستند، معمولاً یک برنامه آنتی ویروس ساده و به روز می تواند مشکل را حل کند.بیشتر تحت تاثیر این حملات قرار گرفته اند. اکنون، آنها به دلیل اقدامات متقابل فیزیکی مانند سپرهای E.M و حسگرهایی که مستقیماً در تراشه‌ها اجرا می‌شوند، سخت‌تر هستند و آنها را قوی‌تر می‌کند. اقدامات متقابل در برابر حملات سخت‌افزاری انعطاف‌پذیری کمتری دارند، زیرا تنها می‌توانند برای نسل بعدی دستگاه‌ها یکپارچه و مؤثر باشند.) پروتکل های ارتباطی سیمی و بی سیم را هدف قرار دهید. برای پروتکل های بی سیم، می توان آن را برای ارتباطات NFC، بلوتوث، WiFi و تعمیر لپ تاپ در اصفهانRF اعمال کرد. این حملات باید در محدوده پروتکل دستگاه باشند، یعنی از 10 سانتی‌متر برای NFC تا 30 متر برای WiFi. هیچ تغییر سخت افزاری دستگاه مورد نظر مورد نیاز نیست، اما حداقل تجهیزات برای تعامل در سطح پروتکل مورد نیاز است. بسته به آسیب پذیری و پروتکل مورد استفاده، اجرای اقدامات متقابل ممکن است از طریق به روز رسانی نرم افزار کم و بیش دشوار باشد.